Nuda je svině =/

26. srpna 2008 v 15:04 | Eragrostis |  Zápisník
Už jsem se vrátila z jižních Čech, sice už v neděli večer, ale neměla jsem moc času napsat sem článek, a můžu vím říct, že výletem rozhodně nejsem sklamaná. Jeli jsme nejdřív do okolí Jindřichova Hradce, kde jsme navštívili příbuzné. To byl hrozný začátek... :D Příbuzní bydlí na naprosté samotě. Okolo domu jsou louky, kde se pasou krávy, pole, kde se pěstuje obilí a široko daleko není nic, než příroda. Prostě žádná civilazace. Ten jejich dům vypadá, jako z těch šíleně starých pohádek. Málem jsem se tam unudila k smrti, a to tam ještě naši chtěli přespat. :-D Naštěstí jsem je přemluvila, abychom si vzali nějaký penzion, protože u těch příbuzných bych se asi picla.
Pak jsme jeli do Kardašovy Řečice, kde jsme přespali v nějakém, celkem slušném penzionu. Ovšem jsem muslea spát na přistýlce v pokoji s tátou a jeho přítelkyní a oba strašně chrápou, takže si asi umíte představit, že jsem se moc dobře nevyspala ani náhodou. =D
Další den jsem byla nucena se probudit v osm hodin, což je pro mě čas, kdy mám ještě půlnoc. Načež jsem se dozvěděla, že jedeme do Třeboně. Tam jsme se nasnídali a okoukli město. Na to, že je moc krásné a docela historicky založené, tam moc rušno nebylo. Překvapilo mě to, ale alespoň jsme to meli skoro celé pro sebe. :-D
Potom jsme pokračovali do Českého Krumlova, což měl být vrchol našeho výletu. A taky že byl! Město je naprosto krásné, kdo tam nebyl, tak vřele doporučuji ho navšívit. Byli jsme v muzeu Tortury. Úplně mě to dostalo. Jsou tam vystaveny mučící "nástroje" ze středověku a naznačeny strašlivé způsoby mučení. Nemůžu říct, že to bylo krásné, ale zajímavé a poučné určitě. Potom jsme se šli podívat do muzea, kde byly vystaveno nějaký 53 voskových figurnýn. To se mi vážně líbilo. Nechyběla tam postava císařovny Sisi, Michaela Jacksona, Albera Eiensteina a sposty jiných.
Nakonec jsme navštívili hrad. Nestihli jsme prohlídku, ale skoukli jsme okolí hradu, zahradu a všechno, co bylo zadarmo, protože kdybychom si zaplatili prohlídku hradu, tak bychom se domů do Varů vrátili až někdy v deset. Ale i tak to stálo za to.
Všechno jsem samozřejmě pečlivě zdokumentovala a fotky jsou v přípravě. Zatím jsem je naházela do počítače a teď už stačí je "jen" upravit. :-D Fotila jsem i v tom muzeu voskových figurín, i když si vůbec nejsem jistá, jestli se to smělo, ale nikdo mi nic neřekl, tak je to v pohodě. :-D
Jinak se teď už neuvěřitelně nudím, jelikož kamarádi jsou tak nějak celkově pryč a já můžu tak maximálně sedět doma a chodit sama ven, vážně záživné. :-D Už aby zase začala škola. To nebude nuda. Nevím, jak vy, ale já už se těším na spolužáky. A snad už i na to učení, jen aby nebyla nuda... :-D
PS: Omlouvám se za veškeré chyby a překlepy, ale já už ten článek znám téměř navzpaměť, a prostě už tady žádnou chybu nevidím. Tak kdo nějakou chybu najde, tak je povinen mi jí ohlásit v komentářích. ;-) =D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.